.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با راي نمايندگان مجلس ؛
كمال عليپور ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی شد
شمال نیوز: کمال علیپور به عنوان تنها نماینده شمال کشور در مجلس شورای اسلامی برای دومین سال به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی و معماری انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 99 راي از مجموع 196 نماينده حاضر در جلسه، كمال عليپور نماينده حوزه انتخابيه قائمشهر، سوادكوه، سوادكوه شمالي، سيمرغ و جويبار را به عنوان ناظر در شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران انتخاب كردند.

بررسي پيشنهادهاي لازم در مورد سياست كلي شهرسازي براي طرح در هيات وزيران ، اظهار نظر در باره پيشنهادها و لوايح شهرسازي و مقررات مربوط به طرح هاي جامع شهري شامل منطقه بندي ، نحوه استفاده از زمين ، تعيين مناطق صنعتي بازرگاني ، اداري ، مسكوني ، تاسيسات عمومي ، فضاي سبز و ساير نيازمندي هاي عمومي شهربخشي از وظايف شوراي عالي راه وشهرسازي است. 

اين شورا همچنين وظيفه بررسي و تصويب نهايي طرح هاي جامع شهري و تغييرات آنها خارج از نقشه هاي تفصيلي و تصويب معيارها و ضوابط و آيين نامه هاي شهرسازي را بر عهده دارد.

وزراي مسكن و شهرسازي، كشور، صنعت، معدن و تجارت، آموزش عالي، فرهنگ و ارشاد اسلامي، نيرو، جهاد كشاورزي، دفاع و پشتيباني و روساي سازمان برنامه و بودجه حفاظت محيط زيست و يك نفر از اعضاي كميسيون مسكن و شهرسازي و راه و ترابري مجلس شوراي اسلامي اعضاي شوراي عالي شهرسازي كشور را تشكيل مي دهند.

نمايندگان مجلس براي اين شورا با پيشنهاد كميسيون هاي مربوطه و راي ساير نمايندگان به عنوان ناظر در جلسات شوراي عالي شهرسازي و معماري انتخاب مي شوند.

به گزارش شمال نیوز، كمال عليپور يكي از دو نماينده حوزه انتخابيه قائمشهر ، سوادكوه ، سوادكوه شمالي ، سيمرغ و جويبار در مجلس شوراي اسلامي است.
وي عضو كميسيون عمران مجلس است و رياست كميته راه و ترابري را هم بر عهده دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مهر 1392
این اسنادها ومنصب ها فقطبدرد خودش میخوره اقا بشه رییس مجلس چه فایده ای برای شهرمان داشته اند . عملکرد انان در این مدت چه بوده است . چقدر اشتغالزایی شده است / رییس این اداره و اون اداره را تغییر دادن هنر نیست. هنر این است که گامی برای ابادانی شهرمان برداریم که متاسفانه در وجود این اقایان نیست
مصطفی 18 مهر 1392
انتخاب مهندس کمال علیپور رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس برای دومین سال متوالی به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی تبریک عرض میکنم این انتخاب نشان از توانمندی وابتکارایشان داره این نخستین بار است يك نماينده مجلس شوراي اسلامي از شمال كشور با راي نمايندگان خانه ملت به اين سمت انتخاب شده است
به امید سبلندی ایران عزیز
مصطفی 18 مهر 1392
انتخاب مهندس کمال علیپور رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس برای دومین سال متوالی به عنوان ناظر قوه مقننه در شورای عالی شهرسازی تبریک عرض میکنم این انتخاب نشان از توانمندی وابتکارایشان داره این نخستین بار است يك نماينده مجلس شوراي اسلامي از شمال كشور با راي نمايندگان خانه ملت به اين سمت انتخاب شده است
به امید سربلندی ایران عزیز
علی 19 مهر 1392
انشاالله این نماینده عزیز برای قائمشهر هم کاری انجام دهد تا وضع ظاهری این شهر تغییر کند.
نا شناس 19 مهر 1392
انشالله شهردار قائمشهر با کمک و جایگاه ویژه مهندس علیپور در شورای عالی شهرسازی و معماری برای آبادانی شهرمان گام بردارد
نا شناس 19 مهر 1392
خدا کند انتخابات استانی بشه تا از وجود چنین نمایند گانی در سطح استان استفاده بشه (کجوری از نور)
سوادکوهی برار 19 مهر 1392
این پست ومنسبها برای مردم منطقه ... ننه بیکاری خانه های مردم رو به تیمارستان تبدیل کرده برادر. تو کز مهنت دیگران بیغمی .......................... جان بچت شمال نیوز ارسال کن رو صفحه.
هادی 20 مهر 1392
در این دو سال که برای شهر خودش قائم شهر هیچ کاری بجز عزل و نصب نکرد
خدا بداد کشور برسه
قائم 20 مهر 1392
آقاي مهندس عليپور عزيز شما كه به قول خودتان در كميسون عمران مجلس تشريف داريد چرا پروژه شهر خودتان يعني پل روگذر زنده ياد مهندس رحيمي (منطقه چمازكتي) مديركل فقد راه و ترابري استان مازندران را كه حدود 3 سال است منتظر يك ابلاغ اعتبار لازم براي شروع پروژه مي باشد را پيگيري نمي كنيد. آقاي دكتر حسيني نماينده محترم مردم قائمشهر حداقل شما پيگير اين موضوع شويد. مدير محترم سايت شمال نيوز خواهشا با توجه به نزديك شدن به سومين سالگرد زنده ياد رحيمي اين نظر رو روي صفحه بگذار تا شايد يك كمي مسئولين پيگير شوند.
رضا 20 مهر 1392
این نشان از توانمندی آقای مهندس علیپور بوده و شما که گفتین برای شهر خودش کاری انجام نداده اعضای شورای شهر و شهردار تا به حال چیزی از ایشان نخواسته که انجام دهند
نا شناس 20 مهر 1392
شما تو سایت کمال برو طرح های انجام شده رو می بینی
نا شناس 20 مهر 1392
مهدس کمال به خاطر توسه جاده نظامی ازت ممنونیم بچه های جاده نظامی تاز ه دیدند یکی امده این جاده رو درست کرده
محمد 20 مهر 1392
تو رو خون شهدا قسم نظرات رو گزینشی نذارید واسه نمایش
اقای علیپور نزدیک به دوسال شد که نماینده مردم هستی واسه حوزه انتخابیت چیکار کردی؟
چرا اقای اکبری نماینده بود هر روز کارگران نساجی تو خیابون بودند که ما حقوق نگرفتیم؟
الانم وضعیت نساجی مثل سابقه چرا کسی بیرون نمیاد
به نظرتون این قضایا از کجا اب میخورد
اقای امام جمعه یه کم فکر کن!!!!!!!!!!
مردم متوجه میشن
علی 22 مهر 1392
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز
چنین انتخابی را به تمامی هم استانی های عزیز بویژه همشهریان عزیز قائمشهریم تبریک میگم و از بعضی از دوستان خواهش میکنم کم لطفی نکنن! اختصاص صد میلیارد تومان به راه سوادکوه به قائمشهر، اخذ اعتبار سه میلیاردی برای راه-های روستایی، دو میلیاردی برای راه جاده نظامی، دو میلیاردی به راه کیاکلا- قائمشهر، یکی و نیم میلیاردی برای راه دسترسی هفت تن، یک میلیاردی به زیرگذر متانکلا، اخذ اعتبار سه میلیاردی از وزیر نفت برای راه لاجیم- ساری بخشی از نتایج تلاش های این نماینده عزیز بوده که خواهش میکنم نگاه منصفانه تری به عملکرد این نماینده توانمند و پرتلاش داشته باشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.